Friday, October 9, 2009

Aroma Gaharu SR yang berkesan


Hari Isnin yang lalu, isteri saya telah membawa minyak aroma gaharu sr nya ke sekolah. Semasa di bilik guru, seorang rakan nya yang sakit bahagian tumit telah menyapu pada tempat yang sakit sebanyak tiga kali. (biasalah cikgu byk berdiri). On the spot dia terus order satu botol kerana merasa kesan berdenyut serta merta. Seorang lagi cikgu yang berstatus Datin juga mengadu sakit leher dan dia juga telah mencubanya. Cuba teka....dia juga telah memesan pada isteri saya utk membeli satu botol. Kalau boleh dia nak yang isteri saya tu punye terus. Tak disangka-sangka, dalam hari tu saja 6 orang cikgu telah memesannya termasuklah cikgu yang mengalami masalah senggugut.

Aroma Gaharu Sr ( Oudh Aroma Sr ) adalah Pelembab & Minyak Urut . Ia dihasilkan daripada gabungan sea cucumber , cocos nucifera oil (yang termasyshur di rantau nusantara) and minyak aquilaria malaccensis ( yang digunakan untuk perubatan oleh golongan cendiakawan and bangsawan arab).

Aroma Gaharu Produk pertama yang berfungsi sebagai pelembab & Minyak Urut Kebiasaan Produk, Produk Pelembab, satu produk Produk Minyak Urut satu produk secara berasingan. KINI Kami gabungkan kedua-dua fungsi didalam satu produk Membuatkan produk ini istimewa untuk mencantikan ("make up") urat DARAH Bertujuan melembabkan & menyegarkan kulit dan urat darah Supaya kulit & urat darah senantiasa lembab dan segar,serta berfungsi pada tahap terbaik hayatnya.

Aroma Gaharu Sr ( Oudh Aroma Sr ) adalah produk terbaik masakini yang dapat membaikpulihkan urat darah and membuatnya berfungsi pada tahap maksimun.

No comments: